• 14-10-2022, 20:53:03
    #28
    Şampuanın saça faydası olmaz. Zararı olur. Onun için ne kadar az şampuan o kadar iyi. Nohut tanesi kadar yeterli. Hergün kafayı yıkamak istiyrosanız sade su ile yıkayın. 3-4 günde 1 şampuan kullanın.

    Dermaroller kullanın en az haftada 1 kere. Sağlam şekilde kılcal kanamalar olsun. Sonrasında sarımsak suyunu hakiki zeytin yağı yada hindistan cevizi yağı ile karıştırıp kafaya yedirin. Bone takın. 15-20 dk sonra çıkayıp yıkayın.

    Kafaya muhakkak saç masajı yapın. (Videolar var internette)

    Saçları uzun tutmayın.

    Kepek falan filan varsa tedavi olun.

    Genetikte varsa dökülür ama bakım yaparsanız dökülme gecikir.
  • 14-10-2022, 21:50:12
    #29
    Bir çılgınlık yapıp doktora görünmeyi deneyebilirsiniz
    Saçın yapısına göre şampuan kullanmanız ve saç yıkama alışkanlığınızı düzenlemeniz dökülmeyi büyük oranda engelleyecektir.
    Diğer bilmeniz gereken şey, mahalle berberine saç traşı olmaya gitmemeniz gerekiyor
  • 14-10-2022, 21:50:22
    #30
    16 yaşımda resmen kel kaldım 30 yaşındaki adamların saçları gibi oldu ben şu tedavileri uygulamaya başlayacam
    dermaroller
    hindistan cevizi yağı
    nane defne biberiye bunları suyla kaynatıp saçıma fısfıs şeklinde sıkıcam
    kan tahlili hormon bozuklukları falan varmı baktırıcam (bende tiroid bozukluğu vardı büyük ihtimal saçlarım ondan dökülüyor)
    bepanthen bemiks evigen saç ampulu
    yves rocherin parabensiz tuzsuz ve silikonsuz şampuanı
    karanfil karışımı youtubede var
    omega 3 tablet
    magnezyum d3k2
    prp ve mezoterapi
    ayrıca saç egzaması olanların yani ben öncelikle egzamayı bitirmeleri gerekiyor bunun içinde candida diyeti + betasalic kortizonlu şampuan kullanabilirsiniz
  • 14-10-2022, 21:51:04
    #31
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çılgınlık yapıp doktora görünmeyi deneyebilirsiniz
    Saçın yapısına göre şampuan kullanmanız ve saç yıkama alışkanlığınızı düzenlemeniz dökülmeyi büyük oranda engelleyecektir
    bilmediğiniz konular hakkında insanları küçümsemeyin komik duruyosunuz
  • 14-10-2022, 21:56:11
    #32
    Bing0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmediğiniz konular hakkında insanları küçümsemeyin komik duruyosunuz
    16 yaşında saçın için o şeyleri yapmanın bir şey değiştirmeyeceğini biliyorum en azından
  • 14-10-2022, 21:57:47
    #33
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaşında saçın için o şeyleri yapmanın bir şey değiştirmeyeceğini biliyorum en azından
    bi önceki mesajımda bilmediğin şeyler hakkında konuşma komik duruyosun demiştim hala konuşuyosun ne insanlar var Allahım yarabbim ya
  • 14-10-2022, 21:59:50
    #34
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaşında saçın için o şeyleri yapmanın bir şey değiştirmeyeceğini biliyorum en azından
    Bilgeliğin sana kalsın hocam, konudaki sadece örnekti doktora önceden giden varsa deneyimini vb anlatır ve bilgi sahibi oluruz
    veya başka çözüm ile başarmış olan var ise. hemen deneyecek halimiz yok doktora danışırız.
  • 14-10-2022, 22:04:59
    #35
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgeliğin sana kalsın hocam, konudaki sadece örnekti doktora önceden giden varsa deneyimini vb anlatır ve bilgi sahibi oluruz
    veya başka çözüm ile başarmış olan var ise. hemen deneyecek halimiz yok doktora danışırız.
    Eğer vücudunu etkileyen bir sorunun varsa doktora danışmalısın çünkü hiç kimsenin vücudu aynı olamaz
    https://www.healthline.com/health/hair-loss#diagnosis
    Saç şekli ve evrimsel gelişimi itibariyle olabildiğince kir tutabilecek şekilde uzar ve sen kökleriyle çok fazla oynamaya çalışırsan daha fazla zarar verirsin. Ayrıca şampuan ve çeşitli öneriler yapılan ürünlerin ekşi tarzı yerlerdeki yorumlarına bakarsan ne kadar saçma olduğunu anlarsın.
    Yani buradaki bilgilerin bir insanı doğru yönlendirmesi zor bir durum
  • 14-10-2022, 23:22:34
    #36
    günde 100-150 tel dökülmesi normal bir durum.biryantin jöle,saç spreyi,tarzı şeylerden uzak dur.bandana,bere,şapka kullanma.sadece kış aylarında sıkmayan bere kullan mecbur kalırsan. yumurta saça faydası dokunan 1 numaraları yiyecektir.sarısı cıvık olacak şekilde haşlayıp yemelisin. yaş maya ise yenilmesi zor ama saç için mucizevi bir besindir.günde çeyrek paket ( kare şeklinde olan mayayı 4-5 e böl ) bunu bir şekilde yiyebilirsen çok faydası var. saçı içten beslemen lazım. dıştan korumaya alsan yeter. dıştan beslemek pek işe yaramaz. koruma yöntemlerini zaten ilk pragrafta yazdım