Şampuanın saça faydası olmaz. Zararı olur. Onun için ne kadar az şampuan o kadar iyi. Nohut tanesi kadar yeterli. Hergün kafayı yıkamak istiyrosanız sade su ile yıkayın. 3-4 günde 1 şampuan kullanın.
Dermaroller kullanın en az haftada 1 kere. Sağlam şekilde kılcal kanamalar olsun. Sonrasında sarımsak suyunu hakiki zeytin yağı yada hindistan cevizi yağı ile karıştırıp kafaya yedirin. Bone takın. 15-20 dk sonra çıkayıp yıkayın.
Kafaya muhakkak saç masajı yapın. (Videolar var internette)
Saçları uzun tutmayın.
Kepek falan filan varsa tedavi olun.
Genetikte varsa dökülür ama bakım yaparsanız dökülme gecikir.