16 yaşımda resmen kel kaldım 30 yaşındaki adamların saçları gibi oldu ben şu tedavileri uygulamaya başlayacam
dermaroller
hindistan cevizi yağı
nane defne biberiye bunları suyla kaynatıp saçıma fısfıs şeklinde sıkıcam
kan tahlili hormon bozuklukları falan varmı baktırıcam (bende tiroid bozukluğu vardı büyük ihtimal saçlarım ondan dökülüyor)
bepanthen bemiks evigen saç ampulu
yves rocherin parabensiz tuzsuz ve silikonsuz şampuanı
karanfil karışımı youtubede var
omega 3 tablet
magnezyum d3k2
prp ve mezoterapi
ayrıca saç egzaması olanların yani ben öncelikle egzamayı bitirmeleri gerekiyor bunun içinde candida diyeti + betasalic kortizonlu şampuan kullanabilirsiniz