• 14-10-2022, 10:38:41
    #1
    Konu yanlış anlaşılmasın diye açıklama yapmak istiyorum. Öncelikle memurum. Annem erken teşhis kanser hastası, kardeşimde kronik böbrek hastası. Ailemin yanına gitmek için memleketime geçiçi veya naklen tayin yazıyorum. Üstelik heyet raporuyla birlikte ekte gönderiyorum. Onaylanmıyor. Bugün ailemle telefonda konuştuk. Biraz hüzünlüydü sesi. Ailemin yanında olmak, onlara maddi manevi destek olmak istiyorum.Sadece sesimi duyurup görevimi memlekette yapmak istiyorum. Sesimi duyurmam konusunda bana yardımcı olabilecek , tanıdığı olan kimse var mı? Gerçekten duacınız olurum ömür boyu.
  • 14-10-2022, 10:48:34
    #2
    Allah acil şifalar versin
  • 14-10-2022, 11:18:05
    #3
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin
    Teşekkür ederim hocam. Konu güncel
  • 14-10-2022, 11:53:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cimere yazsan sorun olur mu?
  • 14-10-2022, 12:04:58
    #5
    GokhanCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimere yazsan sorun olur mu?
    Cimer fayda etmiyor hocam. Sebebi ailen adanaya gelsin diyor. İyi de ailemin yaşantısı herşeyi memlekette. Belli bir düzenleri var. Nasıl yapabiirim ki
  • 14-10-2022, 13:39:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cimer fayda etmiyor hocam. Sebebi ailen adanaya gelsin diyor. İyi de ailemin yaşantısı herşeyi memlekette. Belli bir düzenleri var. Nasıl yapabiirim ki
    Allah ıslah etsin onları