Konu yanlış anlaşılmasın diye açıklama yapmak istiyorum. Öncelikle memurum. Annem erken teşhis kanser hastası, kardeşimde kronik böbrek hastası. Ailemin yanına gitmek için memleketime geçiçi veya naklen tayin yazıyorum. Üstelik heyet raporuyla birlikte ekte gönderiyorum. Onaylanmıyor. Bugün ailemle telefonda konuştuk. Biraz hüzünlüydü sesi. Ailemin yanında olmak, onlara maddi manevi destek olmak istiyorum.Sadece sesimi duyurup görevimi memlekette yapmak istiyorum. Sesimi duyurmam konusunda bana yardımcı olabilecek , tanıdığı olan kimse var mı? Gerçekten duacınız olurum ömür boyu.