En kötüsü 3.5 den başlıyor diye yazmışsın fakat daha ucuzlarını görüyorum ve çok var ilanlarda ?
2 bin tl kirası var
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...55560283/detay
1600 tl kirası var
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...55986297/detay
2 bin tl kirası var
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...53807158/detay
Yeni bina - 2.250 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/emla...55522553/detay
devamı burada
Kiralık evlerdeki bu dehşet fiyatlar neden?
35
●2.154
- 07-10-2022, 03:22:19Çünkü ev almak isteyenlere kredi çıkmıyor, kredi çıkmayıp ev alamadığı için kiraya gidiyor mecburen ve talep artıyor. Arz talebi karşılayamayınca böyle oluyor.
- 07-10-2022, 08:02:35Hocam arkadaş Beşiktaşta bakıyor siz Beylikdüzü atıyorsunuz gibi bir şey olmuş buMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 12:05:05İroniyi bir tık fark etmişsiniz en azından, ben 1 senede %50 zam demedim, maaşlara %50 zam gelince dedim. Asgari ücrete bu yıl içinde 2 kere yüksek oranda zam gelince haliyle kiralara da benzer oranlarda zam geldi. Demir yumruk ile zorlayarak %25 üzerinde artış yapamaz dendi birde sanıyorum komiklik olsun diye, ülkenin açıklanabilen enflasyonu %80 üzerindeyken ev sahiplerine %25 zam yapabilirsin demek zaten hırsızlıktır, en sahipleri %80 zam yapmaya kalkınca da haklıyken haksız oluyorlar, burada ev sahiplerinin tamamı suçlu değil demek istiyorum dikkat ederseniz, aldığınız maaş sadece ev kirası kadar ise benim emeğim sadece başımı bir yere sokabilmeye yetebilecek kadar az mı diye bunu sorgulamalısınız, alım gücümüzün neden düştüğünü sorgulamalısınız, onca zam alırken hala neden masraflara yetişemediğimizi sorgulamalısınız. Elektriğe zam gelsin ama kiraya gelmesin, çikolataya zam gelsin ama kiraya zam gelmesin, yağlara zam gelsin ama kiraya gelmesin diye bir mantık yok diyorum, emin olun şimdi 4 bine 6 bine yüksek yüksek evini verdiğini zanneden ev sahipleri 2 yıla kalmadan 6 bine bedava oturuyorsun, çık çabuk 15 bine vereceğim diyecekler bakalım o zaman ne diyeceğiz. Bu ülkede patates yetiştiren suçlu, marketler suçlu, deposuna soğan koyan suçlu, ev sahipleri suçlu ama birileri nedense hiç suçlanmıyor.FKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 12:35:48Fanatiklik ne alaka mesela? Ben üzerime alınmam zaten merak etmeyin, fanatizm üzerine herhangi bir söylemim olmadı çünkü. Madem anlamsız tartışmalar ne diye asgari ücretli nasıl geçinecek dediniz? Neden ev kiraları artıyor diye dertlendiniz onu anlamadım, ee anlamsızmış işte, fanatizme gerek yokmuş. Birilerini suçlamakla bir yere varamayız doğrudur, ev sahiplerini suçlamak o yüzden çok yanlış diyorum bende. Neyse, ben sizi anladım, siz beni gayet net anladınız, size de iyi forumlar.FKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 12:47:53Daha açıklayıcı konuşabilirdiniz böyle deyin tamamdır bitti gitti der devam ederim. Birden pahalılık var şöyle geçinemiyoruz böyle durum kötü derken ben ekonominin sorumlusu ev sahipleri değil dedim fanatizme gerek yok dediniz, anlamsız bir diyalog oluştu farklı yerlere gitti. Evet fanatizm kelimesine alınmadım çünkü o kelime ile bağdaşacak hiçbir söylemim olmadı, üzerinde durduğum madem gerek yok niye şikayet ediyorsunuz söylemiydi hepsi bu. Dediğiniz gibi tartışmaya gerek yok, ayrıca konudan bağımsız olarak şu 2 cümleye tartışma denmez, diyalog denir diye de eklemek istiyorum. Markete gittiğimizde un, şeker, yumurta, süt, yağ gibi ürünleri hemen hemen aynı fiyatlara alıyoruz zaten herkes her şeyi görüyor, ne nedir gayet iyi görüyor aslında yani ortada bir pahalılık var ve herkes farkında, ee haliyle kiralar da artıyor ve herkes onunda farkında.FKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle