haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin gücünü kötüye kullanmaktır bu kim olursa olsun bunu yapmaya hakkı olamaz ...
hak hukuk kalmadı reis benimkide %150yi çaktı geçti acımadı