• 03-10-2022, 01:31:45
    #1
    Platin üye
    Lise de okurken, kanser tedavisi gören bir almanca hocamız vardı. Bize böyle bir soru sormuştu, 30 küsür yaşındaydı ve 40'ı görsem bana yeter bunaldım artık demişti. Şimdi nereden aklıma geldi bilmiyorum.
    Ben şuanda 26 yaşındayım, 23 yaşıma kadar güzel sayılabilecek bir hayat yaşadım. Pandemiden sonra çoğu insanda olduğu gibi bunalımlar geçirmekteyim.
    Allah bilir, kaderimiz de ne yazılıysa onu yaşarız, ancak banada 40 yeter gibi geliyor. 100 yaşına kadar yaşamış insanları görünce, çektikleri acıları düşünüyorum.
    Belki 100 sene dolu dolu geçmiştir, belki de bomboş geçmiştir orasını bilemeyiz ama 100 yaş gibi uçuk rakamlar bana göre değil gibi.

    100 yaşına kadar yaşamak istermiydiniz? Veya ölümsüzlük gibi bir imkan olsa kullanmak istermiydiniz?
  • 03-10-2022, 01:33:19
    #2
    İsterdim.
  • 03-10-2022, 01:34:18
    #3
    Ölümsüz olmayı istemezdim.
    Düşünsene sevdiğin herkes hayatından sürekli olarak gidiyor ve sürekli olarak yalnız kalıyorsun.
    30-40'ımı göreceğim şüpheli
  • 03-10-2022, 01:34:25
    #4
    Ölümsüz değilde hep genç kalsaydık iyidi.Şimdi 25 yaşında bir işe atılsak 10 yılda bir araba alabiliyoruz yaş 35 oluyor 20 yıl daha bir ev için uğraşşak the end
  • 03-10-2022, 01:34:56
    #5
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise de okurken, kanser tedavisi gören bir almanca hocamız vardı. Bize böyle bir soru sormuştu, 30 küsür yaşındaydı ve 40'ı görsem bana yeter bunaldım artık demişti. Şimdi nereden aklıma geldi bilmiyorum.
    Ben şuanda 26 yaşındayım, 23 yaşıma kadar güzel sayılabilecek bir hayat yaşadım. Pandemiden sonra çoğu insanda olduğu gibi bunalımlar geçirmekteyim.
    Allah bilir, kaderimiz de ne yazılıysa onu yaşarız, ancak banada 40 yeter gibi geliyor. 100 yaşına kadar yaşamış insanları görünce, çektikleri acıları düşünüyorum.
    Belki 100 sene dolu dolu geçmiştir, belki de bomboş geçmiştir orasını bilemeyiz ama 100 yaş gibi uçuk rakamlar bana göre değil gibi.

    100 yaşına kadar yaşamak istermiydiniz? Veya ölümsüzlük gibi bir imkan olsa kullanmak istermiydiniz?
    Çok güzel bir yaştasın kardeşim. Seninle aynı yaşta aynı cümleleri kullanıyordum. Ve şimdi diyorum ki; 60 bana yeter. 35 yaşındayım. Eminim ki 60 olduğumda 70 bana yeter diyeceğim. Çünkü insan oğlu bu. Ölmeyi istemez. Her yaşın ayrı zorlukları ve güzellikleri var. Ne kadar yaşadığından çok; ne kadar mutlu olduğun önemli. Mutlu ol kardeşim. Ve hepimiz mutlu olmayı hedefleyerek yaşayalım. Yoksa sayılar o zaman sıkıntı yaratmaya başlar...
  • 03-10-2022, 01:34:59
    #6
    Aksine en fazla 70'e kadar yasamak isterim. 92 yaşında dedem var artık bitap halde, bazen çoğu şeyi hatırlamıyor, yaşlılık gerçekten zor asla sonsuza kadar yaşamayı istemezdim.
  • 03-10-2022, 01:35:25
    #7
    Ölümsüzlük diye bir şey bu dünyada imkansız.
    İnsan 100 yaşına kadar yaşasa 150'ye kadar yaşamayı ister. 150'ye ulaşsa 250, 250'de 500, 500'de 1000 ve bu döngü sonsuza kadar devam edip gider.
    Bu yüzden atalarımız boşuna dememiş. İnsanın nefsini ancak toprak doyurur.
  • 03-10-2022, 01:35:44
    #8
    Allah korusun, Allah uzun ömürler versin

    Anneannem ölümsüz diyebilirim , 100 yaşında ama dayılarıma göre 110 üstü diyorlar , belki de daha fazlası

    Şu hali ile de fındık toplayacağım , başak edeceğim diyor.
  • 03-10-2022, 01:36:10
    #9
    GoldenBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine en fazla 70'e kadar yasamak isterim. 92 yaşında dedem var artık bitap halde, bazen çoğu şeyi hatırlamıyor, yaşlılık gerçekten zor asla sonsuza kadar yaşamayı istemezdim.
    Sonsuza kadar sağlıklı ve genç kalabilirseniz istersiniz bence