Bu çok doğal bir durum çünkü genlerimize kadar işlemiş büyük bir içgüdü var: Yaşama içgüdüsü.Bana kalırsa insan ömrü çok kısa.
Bu konuyla ilgili çok güzel bir bölüm yapılmış dizi var. Sandman 6.bölüm, sadece bu bölümü izleseniz bile yeter. İnsan doğasını çok güzel betimlemişlerdi.