Kırka geldiğinizde 50. elliye geldiğinizde 60 diyeceksiniz. Bu soruyu herhangi bir gence sorarsanız size ileri bir tarih verir. 25 yaşındayım 20'de ölmeliydim diyeni pek göremezsiniz. Bunun sebebi belli aslında, ölmek istemiyorsunuz

Bu çok doğal bir durum çünkü genlerimize kadar işlemiş büyük bir içgüdü var: Yaşama içgüdüsü.
Bana kalırsa insan ömrü çok kısa.
Bu konuyla ilgili çok güzel bir bölüm yapılmış dizi var.
Sandman 6.bölüm, sadece bu bölümü izleseniz bile yeter. İnsan doğasını çok güzel betimlemişlerdi.