Ölümsüz Olmayı İstermiydiniz?
28
●1.156
- 03-10-2022, 08:48:05Bu dünyada istemezdim, diğer gezegenler veya galaksiler de isterdim, ölümsüz olmayı 🙂
- 03-10-2022, 13:40:59Bir sihirli lambaya denk gelen birisi Cin'den ölümsüz olmayı dilemiş ve Cin onu ölümsüz kılmış.
Kişi mutlu mesut dolaşırken Bir kuyuya düşmüş ve sonsuz kadar orada yaşamış
Şaka bir yana Ölüm Tanrının tek adaletidir Her insan bu konuda eşittir sadece bazı insanlar süreci esnetebilir. - 03-10-2022, 13:55:09Kesinlikle eminim 40 yaş kimseye yetmez.AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanser olan öğretmen ile sizin aranızda bir fark var.
Ciddi bir kanser teşhisinden sonra 10 sene ömür çok uzundur o sahip olabileceği en uzun ömrü hayal ediyor.
Siz de genç yaşınızda hiç bir hastalığınız yokken ömrünüzün yarısından vazgeçiyorsunuz..
Bu sözler depresyon belirtisidir.
Ha ölmek istiyorum demişsiniz ha erken ölmek istiyorum demişsiniz )))
İkisini de söyleten şey yaşama sevincini öldüren depresyondur.
Ölümsüz olmak ile ilgili bir fikrim yok.
Ama insan ömrünün hala çok kısa olduğuna eminim.
Ama ölümsüzlüğün de kendine göre kötü yanları olabilirdi.
Mesela insan ölümsüz olsaydı emeklilik yaşı 5 milyona yıla yükseltilirdi )))
