R10 Kapansaydı Sebebi Ne Olurdu?
16
●1.010
- 29-09-2022, 20:02:57R10, KKTC kayıtlı ama üyeler değil.umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelerin arasında geçen ticaretlerden ötürü yani. - 29-09-2022, 20:02:58Geliştirici The Yargı MachineGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2022, 20:05:04Hiç olmamış olsaydı ; elimdeki telefon olmazdı , arada kıyafet alıyorum alamazdım, babamın verdiği harçlıktan 1 defa sigaraya para ödemedim ödemiş olacaktım,hat paketleri çok pahalı kişilerden transferle alıp ucuza paket alamazdım .... Bi dünya sayarım heralde diğer kişiler gibi haram para yiyebilirdim belkide r10 olmasa..
- 29-09-2022, 20:26:32Aktiflik düşerse bu ihtimal olabilir ama aktiflik düşmesi için önemli bir sebep olması gerekiyor.
Mesela örneklere bakarsak yönetim ekibi kayırma veya kafasına göre hareket ederse bu türde bir forum aktiflik kaybedebilir. Bu sadece R10 için değil en basit bir oyunun private serverlarında yaşanan durumları düşünerek anlayabilirsiniz. GM'nin arkadaşları mantığı olursa yani
Ama bu durum R10 için geçerli değil. Yönetim kadrosunu forumda üye olan kullanıcılar oluşturduğu için aslında kendi içinde denetlenen bir sistemle işlemektedir. Bu nedenle R10 platformunun ömrünü çok uzun görüyorum.