• 29-09-2022, 20:01:58
    #10
    Üyelerden sıtkı sıyrılan admin kapatabilir bence en kuvvetli ihtimal bu.
  • 29-09-2022, 20:02:57
    #11
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi olmazdı sanırım. kktc kayıtlı şirket.
    R10, KKTC kayıtlı ama üyeler değil.
    Üyelerin arasında geçen ticaretlerden ötürü yani.
  • 29-09-2022, 20:02:58
    #12
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde bu yorumu yapamazdınız
    Geliştirici The Yargı Machine
  • 29-09-2022, 20:05:04
    #13
    Platin üye
    Hiç olmamış olsaydı ; elimdeki telefon olmazdı , arada kıyafet alıyorum alamazdım, babamın verdiği harçlıktan 1 defa sigaraya para ödemedim ödemiş olacaktım,hat paketleri çok pahalı kişilerden transferle alıp ucuza paket alamazdım .... Bi dünya sayarım heralde diğer kişiler gibi haram para yiyebilirdim belkide r10 olmasa..
  • 29-09-2022, 20:09:19
    #14
    Gelirler giderleri karşılamadığı hale gelmediği sürece ve admin sıkılmadığı sürece başka bir sebeb aklıma gelmiyor
  • 29-09-2022, 20:26:32
    #15
    Aktiflik düşerse bu ihtimal olabilir ama aktiflik düşmesi için önemli bir sebep olması gerekiyor.

    Mesela örneklere bakarsak yönetim ekibi kayırma veya kafasına göre hareket ederse bu türde bir forum aktiflik kaybedebilir. Bu sadece R10 için değil en basit bir oyunun private serverlarında yaşanan durumları düşünerek anlayabilirsiniz. GM'nin arkadaşları mantığı olursa yani

    Ama bu durum R10 için geçerli değil. Yönetim kadrosunu forumda üye olan kullanıcılar oluşturduğu için aslında kendi içinde denetlenen bir sistemle işlemektedir. Bu nedenle R10 platformunun ömrünü çok uzun görüyorum.
  • 29-09-2022, 20:43:38
    #16
    Aklından bir şeyler mi gexiyor yoksa 😅
  • 29-09-2022, 20:44:10
    #17
    En iyisi sanırım
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklından bir şeyler mi gexiyor yoksa 😅
    Yok hocam ya gece gece merak sadece