umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi olmazdı sanırım. kktc kayıtlı şirket.
R10, KKTC kayıtlı ama üyeler değil.
Üyelerin arasında geçen ticaretlerden ötürü yani.