Konu
R10 Kapansaydı Sebebi Ne Olurdu?
29-09-2022, 20:02:57
#11
MuhammedEksi
umutaki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vergi olmazdı sanırım. kktc kayıtlı şirket.
R10, KKTC kayıtlı ama üyeler değil.
Üyelerin arasında geçen ticaretlerden ötürü yani.