Aktiflik düşerse bu ihtimal olabilir ama aktiflik düşmesi için önemli bir sebep olması gerekiyor.

Mesela örneklere bakarsak yönetim ekibi kayırma veya kafasına göre hareket ederse bu türde bir forum aktiflik kaybedebilir. Bu sadece R10 için değil en basit bir oyunun private serverlarında yaşanan durumları düşünerek anlayabilirsiniz. GM'nin arkadaşları mantığı olursa yani

Ama bu durum R10 için geçerli değil. Yönetim kadrosunu forumda üye olan kullanıcılar oluşturduğu için aslında kendi içinde denetlenen bir sistemle işlemektedir. Bu nedenle R10 platformunun ömrünü çok uzun görüyorum.