• 24-09-2022, 12:46:53
    #1
    Merhabalar

    Doğma büyüme Antalyalıyım ve bu durum çok can sıkmaya başladı... eskiden bir çok şeyin daha kaliteli ve daha güzel zamanlar olduğunu her zaman savunuyorum ( şahsi fikrim )
    Trafik desen rezalet duruma geldi... son olaylardan sonra akın akın geldiler Rusya, Ukrayna gibi dün trafikte çoğu araba yabancı plakalıydı.
    Köy mezarlığına büyüklerimizi ziyarete gittik ve köyümüz de bile Suriyeli, Afganlı kaynıyor... neydik ne olduk, ne hale geldik... çocukluğumun geçtiği bu şehrin bu hale gelmesi çok üzücü.
    Zaman geçtikçe daha mı iyiye gidiyoruz yoksa daha mı kötüye gidiyoruz bilemiyorum.
  • 24-09-2022, 12:47:51
    #2
    bunlar daha iyi günlerimiz. ALLAH sonumuzu hayır eylesin,
  • 24-09-2022, 12:50:28
    #3
    Rusya ve suriyeliler bi savaşa girer ülkemizde
  • 24-09-2022, 12:51:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dediklerinizin hepsine katılıyorum hocam . 2004 den beridir Antalya'da yaşıyorum, tek kelime ile sığınmacı yuvası olmuş durumda. Çok kötü bir şehre gitgide dönüşmeye başladı. Lara veya Konyaaltının sahil şeridi gibi elit bir bölgede yaşamıyorsanız Antalya çok kötü bir yer.
  • 24-09-2022, 12:58:13
    #5
    ...
  • 24-09-2022, 13:09:37
    #6
    İnanın çok güzel günlerimiz bunlar herşey o kadar sarpa saracak ki tahmin edemeyeceğimiz şeyler yaşayacağız. Allah sonumuzu hayretsin demekten başka çaremiz kalmıyor maalesef.
  • 24-09-2022, 14:34:44
    #7
    Hocam iyi yönden bakın
    İstanbul = 10 x Antalya

    Burada trafik ve yabancı insanların sayısı belli değil artık .