Dediklerinizin hepsine katılıyorum hocam . 2004 den beridir Antalya'da yaşıyorum, tek kelime ile sığınmacı yuvası olmuş durumda. Çok kötü bir şehre gitgide dönüşmeye başladı. Lara veya Konyaaltının sahil şeridi gibi elit bir bölgede yaşamıyorsanız Antalya çok kötü bir yer.