Merhabalar

Doğma büyüme Antalyalıyım ve bu durum çok can sıkmaya başladı... eskiden bir çok şeyin daha kaliteli ve daha güzel zamanlar olduğunu her zaman savunuyorum ( şahsi fikrim )
Trafik desen rezalet duruma geldi... son olaylardan sonra akın akın geldiler Rusya, Ukrayna gibi dün trafikte çoğu araba yabancı plakalıydı.
Köy mezarlığına büyüklerimizi ziyarete gittik ve köyümüz de bile Suriyeli, Afganlı kaynıyor... neydik ne olduk, ne hale geldik... çocukluğumun geçtiği bu şehrin bu hale gelmesi çok üzücü.
Zaman geçtikçe daha mı iyiye gidiyoruz yoksa daha mı kötüye gidiyoruz bilemiyorum.