Hocam iyi de adam apaçık mağduriyete uğramış ve daha sonrasına da size doşandırıcı demiyorum demiş sadece kanıtlarla birlikte şikayet konusu açmış sırf başka mağduriyetler de olmasın diye. Karşı taraf cok sert bir şekilde gelip hayırdır şikayet konusu açamazsanız kimlik bilgilerinizi atın şikayet edicem tarzı şeyler kullanamaz bence
Kişi demiş ki;
"* Şikayetçi olma nedenim: D0landlrıcl olma
ihtimali yuksek bu konunun düzgün bir şekilde araştırılması lazim"
Sadece bu sebepten ötürü dava açılır "ithamda bulunmak"
Aralarında rekabet olabilir, başka bir şey, karalamadır.
ve karşı firmanın da "karalama" "İftira" v.b dava açma hakkı vardır.
Bunlar gayet normal 2'li haklar.