Kişi forum üzerinden teyit almadan işlem yapmış. Karşısında birisine d-olandırıcı demiş ve karşı taraf da vatandaşlık haklarını kullanarak dava etmek istiyor. Biz hakim de savcı da değiliz. Forum dışında gerçekleşen bir ticaret var. Alıcı ilgili hesap sahibini aratsa adına bir sürü konu çıkacağını görecektir. Bir anda böyle bir acemiliğe düşünce karşı tarafa şikayet konusu açmış. Benim adımla dahi d-olandıranlar oldu. Bu tarz olayları yaşıyoruz, yanlış ve bilinçsiz açılan şikayet konusu. Kapatıldı.