Kişi forum üzerinden teyit almadan işlem yapmış. Karşısında birisine d-olandırıcı demiş ve karşı taraf da vatandaşlık haklarını kullanarak dava etmek istiyor. Biz hakim de savcı da değiliz. Forum dışında gerçekleşen bir ticaret var. Alıcı ilgili hesap sahibini aratsa adına bir sürü konu çıkacağını görecektir. Bir anda böyle bir acemiliğe düşünce karşı tarafa şikayet konusu açmış. Benim adımla dahi d-olandıranlar oldu. Bu tarz olayları yaşıyoruz, yanlış ve bilinçsiz açılan şikayet konusu. Kapatıldı.
Hocam kesinlikle iki tarafı da savunmuyorum ben fakat şikayet konusu açan arkadaşımız alttan aldıkça acıklama yaptıkça karşı taraf hâlâ kimlik bilgilerini at, bilgilerine ulaşacağım bekle sen. Tarzı cümleler kurmaya devam etmiş kendi fikrimce en azından bi uyarı almasını düşünüyordum tabi benim fikrim