webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişi demiş ki;
"* Şikayetçi olma nedenim: D0landlrıcl olma ihtimali yuksek bu konunun düzgün bir şekilde araştırılması lazim"
Sadece bu sebepten ötürü dava açılır "ithamda bulunmak"
Aralarında rekabet olabilir, başka bir şey, karalamadır.
ve karşı firmanın da "karalama" "İftira" v.b dava açma hakkı vardır.
Bunlar gayet normal 2'li haklar.
Burdada ahkam kesme hakkını vermez ama 😊