• 20-09-2022, 09:08:01
    #19
    Merhaba,

    KYK' da kalırken sürekli aynı yemeklerin yapılmasından şikayetçiydik genel olarak. Anladığım kadarıyla ülke çapında tüm yurtlarda aynı menü listesi uygulanacak, bu sayede de çeşitliliğe de yer vermek zorunda kalacaklardır, bu açıdan güzel gibi görünüyor yapılan uygulama. Ücret karşılığında ekstra ürünlerin alınıp alınamayacağını bilmiyorum ama bu konuda kısıtlamaya gidilmesi olumsuz olur, porsiyonlar küçük olduğu için çoğu zaman özellikle de kahvaltı eksik kalıyordu ve ek şeyler alıyordum. Bu konuda kısıtlama yoktur umarım.
  • 20-09-2022, 09:13:09
    #20
    Qui non proficit, deficit
    Gelen bazı yorumlar karşısında şaşkınım...
  • 20-09-2022, 09:14:24
    #21
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir saçmalığı savunmakta ne bileyim. Rabbim bu millete sabır ve ihsan eylesin.
    Savunmadım. Fikrimi belirtiyorum. 4 yıl kyk da kaldım. Zaten verdikleri para ile bir tost ve bir çay alabiliyorsun. Sabit olunca mı sorun oldu? Aç kalacak halleri yok. Parasını verip ekstra bir şeyler alacaklardır, işletme dur ben satmıyorum diyecek hali yok.
  • 20-09-2022, 09:16:14
    #22
    mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyi korumalık bir karar gibi dusunuyorum. Herkese menuyu vermek zorundalar. Diger turlu kahvaltılıklar son kisilere yetmiyordur. Fazla fazla almak isteyen ne yapacak orasi da ayri bi konu.
    Mutfakta günlük malzemeler olmaz aylık stoklar olur. Ne yapacak gerektiğinde takviyesini yapacak bu kadar. Öğrenci korumakla alakası yok.
  • 20-09-2022, 09:18:34
    #23
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu video aklıma geldi.


    https://www.youtube.com/watch?v=3ALAugb7SZo



    KYK Yurtlarının çilesini neden çekiyorsunuz ki.. Kendi evinize geçmek mümkünse onu deneseniz? Ben öğrenci iken Kendi evimde kalıyordum, haftanın 5 günü makarna yiyorduk ama eğlenceliydi.
    Kira 10k. Elektrik su doğalgaz telefon internet faturası kabaca 1-1.5k Üstüne okul gideri sosyal yaşam giderleri. Çıkabilen çıkar zaten kimse keyfinden KYK'da kalmıyor
  • 20-09-2022, 09:33:00
    #24
    mustafaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunmadım. Fikrimi belirtiyorum. 4 yıl kyk da kaldım. Zaten verdikleri para ile bir tost ve bir çay alabiliyorsun. Sabit olunca mı sorun oldu? Aç kalacak halleri yok. Parasını verip ekstra bir şeyler alacaklardır, işletme dur ben satmıyorum diyecek hali yok.
    Parasını verip ekstra bir şeyler alınabiliyorsa bu fix menünün ne anlamı kalıyor?
    Eski sistem devam etmiÅŸ oluyor?

    Bende KYK'da kaldım. Şuan kalmaya devam etseydim bu Fix menü dedikleri menü ile doyacağımı zannetmiyorum!

    Ki zaten moderatör bir arkadaş anlık durumunu, şikayetini, açlığını sana cevap olarak belirtmiş.

    O bahsettiğin çay + tost bile bir zeytin, bir poğaçalı menüden daha iyidir diye düşünüyorum.
  • 20-09-2022, 09:34:58
    #25
    Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 paket zeytin. İçinde 20 grma göre 7 10 arası oluyor o da yeter. Tekte 20 gr zeytin mi olur



    Akşam yemeği mantıklı. Daha çok şey alabiliyorsun. 3 çeşit yemek artı au eski sistemde para vermen lazımdı. Su ve çorba bedava oluyor ama kahvaltı saçma yanına yumurta ya da patates gibi ek lazım.
    Valla akşam yemeği menüleri ne acaba onu da görmek lazım. Bide ne kadar bollukta koyuluyor oda önemli?
    Şu kahvaltıda yapılan menü'den farklı olacağını zannetmiyorum. Bu menü ile sabah kahvaltısında doymayan, akşam yemeğinde doyabilir mi? Bir düşünce?

    Bence bu sistemin fazla gideceğini düşünmüyorum.
  • 20-09-2022, 09:48:47
    #26
    Kişisel Rütbe
    bu yazıyı yazan kim ya fiks mönü nedir resmen okumayan biri okuyanların üstü gibi
  • 20-09-2022, 10:58:56
    #27
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    KYK' da kalırken sürekli aynı yemeklerin yapılmasından şikayetçiydik genel olarak. Anladığım kadarıyla ülke çapında tüm yurtlarda aynı menü listesi uygulanacak, bu sayede de çeşitliliğe de yer vermek zorunda kalacaklardır, bu açıdan güzel gibi görünüyor yapılan uygulama. Ücret karşılığında ekstra ürünlerin alınıp alınamayacağını bilmiyorum ama bu konuda kısıtlamaya gidilmesi olumsuz olur, porsiyonlar küçük olduğu için çoğu zaman özellikle de kahvaltı eksik kalıyordu ve ek şeyler alıyordum. Bu konuda kısıtlama yoktur umarım.
    Bir tane zeytin veriliyorsa çeşitliliğin ne önemi var ki Herkese yardım biz halkına 1 zeytin.