Merhaba,

KYK' da kalırken sürekli aynı yemeklerin yapılmasından şikayetçiydik genel olarak. Anladığım kadarıyla ülke çapında tüm yurtlarda aynı menü listesi uygulanacak, bu sayede de çeşitliliğe de yer vermek zorunda kalacaklardır, bu açıdan güzel gibi görünüyor yapılan uygulama. Ücret karşılığında ekstra ürünlerin alınıp alınamayacağını bilmiyorum ama bu konuda kısıtlamaya gidilmesi olumsuz olur, porsiyonlar küçük olduğu için çoğu zaman özellikle de kahvaltı eksik kalıyordu ve ek şeyler alıyordum. Bu konuda kısıtlama yoktur umarım.