Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 paket zeytin. İçinde 20 grma göre 7 10 arası oluyor o da yeter. Tekte 20 gr zeytin mi olur



Akşam yemeği mantıklı. Daha çok şey alabiliyorsun. 3 çeşit yemek artı au eski sistemde para vermen lazımdı. Su ve çorba bedava oluyor ama kahvaltı saçma yanına yumurta ya da patates gibi ek lazım.
Valla akşam yemeği menüleri ne acaba onu da görmek lazım. Bide ne kadar bollukta koyuluyor oda önemli?
Şu kahvaltıda yapılan menü'den farklı olacağını zannetmiyorum. Bu menü ile sabah kahvaltısında doymayan, akşam yemeğinde doyabilir mi? Bir düşünce?

Bence bu sistemin fazla gideceğini düşünmüyorum.