
Yurt dışı cihaz sahipleri üzülmesin!
6
●432
- 15-09-2022, 13:28:53Yurt dışı apple cihaz alıp geçici kayıt kalktı şimdi ne olacak diye düşünenler üzülmesin operatör bayisi bir arkadaşım aşağıdaki paylaşımı yapmış ben denemedim bir araştırın belki derdinize deva olur

- 15-09-2022, 13:35:13versarje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekonu hakkında bilgim yok o yüzden araştırıp sormakta fayda var diye belirttim hocamBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2022, 13:41:13Kaydettirmezsen eğer uzun vadede ne yazıkki patladı gibiSelim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2022, 13:45:1914 Pro max alacağım.Yılbaşına kadar zaten kayıtsız kullanıcam.Yılbaşından sonra 4 ay daha kayıtsız kullandıktan sonra esim geçiş yapıcam oradada ortalama 5 6(bazen 4 ay) ay gidiyor.Kısacası kayıt yaptırmadan sorunsuz kullanacağım..Sonrasında 15 pro max çıkınca eski telefonun üstüne 300 dolar verip yenisini alıcam
Arada bazen 10 15 gün telefon kapalı kalıyor.Onuda yedek telefonla idare ediyorum.
Arada bazen 10 15 gün telefon kapalı kalıyor.Onuda yedek telefonla idare ediyorum.