• 15-09-2022, 13:28:53
    #1
    Yurt dışı apple cihaz alıp geçici kayıt kalktı şimdi ne olacak diye düşünenler üzülmesin operatör bayisi bir arkadaşım aşağıdaki paylaşımı yapmış ben denemedim bir araştırın belki derdinize deva olur
  • 15-09-2022, 13:30:31
    #2
    Bu uzun süredir Turkcell'de vardı sanırım. e-Sim ile tek seferlik 6 ay kullanılabilir ama tekrar kullanımı yok bildiğim kadarı ile.
  • 15-09-2022, 13:32:54
    #3
    Tek seferlik değilmi hocam bu?
  • 15-09-2022, 13:35:13
    #4
    versarje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu uzun süredir Turkcell'de vardı sanırım. e-Sim ile tek seferlik 6 ay kullanılabilir ama tekrar kullanımı yok bildiğim kadarı ile.
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek seferlik değilmi hocam bu?
    konu hakkında bilgim yok o yüzden araştırıp sormakta fayda var diye belirttim hocam
  • 15-09-2022, 13:39:03
    #5
    Yurt dışı cihazlar patladı mı?
  • 15-09-2022, 13:41:13
    #6
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı cihazlar patladı mı?
    Kaydettirmezsen eğer uzun vadede ne yazıkki patladı gibi
  • 15-09-2022, 13:45:19
    #7
    14 Pro max alacağım.Yılbaşına kadar zaten kayıtsız kullanıcam.Yılbaşından sonra 4 ay daha kayıtsız kullandıktan sonra esim geçiş yapıcam oradada ortalama 5 6(bazen 4 ay) ay gidiyor.Kısacası kayıt yaptırmadan sorunsuz kullanacağım..Sonrasında 15 pro max çıkınca eski telefonun üstüne 300 dolar verip yenisini alıcam Arada bazen 10 15 gün telefon kapalı kalıyor.Onuda yedek telefonla idare ediyorum.