14 Pro max alacağım.Yılbaşına kadar zaten kayıtsız kullanıcam.Yılbaşından sonra 4 ay daha kayıtsız kullandıktan sonra esim geçiş yapıcam oradada ortalama 5 6(bazen 4 ay) ay gidiyor.Kısacası kayıt yaptırmadan sorunsuz kullanacağım..Sonrasında 15 pro max çıkınca eski telefonun üstüne 300 dolar verip yenisini alıcam Arada bazen 10 15 gün telefon kapalı kalıyor.Onuda yedek telefonla idare ediyorum.