Yurt dışı apple cihaz alıp geçici kayıt kalktı şimdi ne olacak diye düşünenler üzülmesin operatör bayisi bir arkadaşım aşağıdaki paylaşımı yapmış ben denemedim bir araştırın belki derdinize deva olur