• 15-09-2022, 18:33:05
    #55
    Kim çalışılır derse yalan söylüyordur. Net.
  • 15-09-2022, 18:40:40
    #56
    kirada ise anca geçinir. istanbul'da çok hesap kitap yapmadan ortalama şartlarda ve kirada yaşayan birine 35k+ maaş lazım. izmir'i bilmiyorum.
  • 15-09-2022, 19:06:09
    #57
    Her insan kazandığı paraya göre standart bir hayat yaşıyor. Evimize ayda 3x.xxx para giriyor net olarak, ay sonu gelsin diye bekliyorum. Halimize şükür tabi, ne zor hayatlar var. Allah yardımcısı olsun hepimizin.
  • 15-09-2022, 20:06:41
    #58
    Referansları ve tecrübeleri iyiyse maaş az gelebilir ama tecrübe veya referansa bakmadan söylüyorsa ilginç
  • 15-09-2022, 20:28:11
    #59
    Millet hahoooo diyor,ferman ediyor...
  • 15-09-2022, 20:29:41
    #60
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki konunuz da 15 K maaşdı hocam arkadaşınız beğenmemişti

    ;https://www.r10.net/off-topic/321795...n-tl-maas.html
    buna spam içerik derler kopi pate yapılıp biraz süslemişler işte :d
  • 15-09-2022, 21:01:24
    #61
    Bırak kendi düşünsün sen niye bukadar dert ettin
  • 16-09-2022, 00:51:02
    #62
    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım büyük bir global markadan teklif aldı, ama maaşı pek beğenmedi 3 kuruşa çalışmak istemiyorum araba bile alınmıyor o maaşla diyor. Kendisi yurtdışına gitmek istiyor. Siz ne diyorsunuz ayda 28 bin TL ile yaşanır mı? İş tamamen evden çalışma ve arkadaş İzmirde oturuyor.

    Sektör: Pazarlama
    Arkadaşın tecrübesi: 2019 mezunu 3 yıl tecrübesi var.
    Niteliklerine bağlı. Okuduğu üniversite, yabancı diller, yetkinlikler, başarılar, referanslar, genel kültür, diksiyon, pazarlama yetenekleri, iş bitiricilik, kurumsal kültür vs...
  • 16-09-2022, 02:45:38
    #63
    Şimdi şöyle bir durum var arkadaşın iş durumu potansiyel olarak demekki iyi ve pazarlama konusunda kendisini ciddi güveniyor çalıştığı şirketlere iyi kazanç sağlıyor olabilir kendine ait portföyü vardır bu nedenle ücreti düşük görmüş olabilir örneğin Çorlu da büyük bir tekstil firması pazarlama elemanları ortlama 50 k civarı maaş almakta genel müdürü ortlama 150 k maaş almaktadır. Benim arkadaşım ise tekstil mühendisi ortlama aldığı maaş 75 k yani bu yönden bakarsak maaş düşük görmesi gayet normaldir ama bunların hiç biri yok ise 😊 diyeceklerim bu kadar