KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir önceki konunuz da 15 K maaşdı hocam arkadaşınız beğenmemişti

;https://www.r10.net/off-topic/321795...n-tl-maas.html
buna spam içerik derler kopi pate yapılıp biraz süslemişler işte :d