• 12-09-2022, 21:01:44
    #1
    sizde de var mı bu sorun ios 16 20:05 gibi düştü telefonuma direkt indirmeye bastım 5 dk diyordu 3gb bi anda 6 saatlere 7 saatlere cıktı şimdi 3 saat kaldı diyor koca appleın sunucuları bu kadar kötü mü yoksa sorun bende mi ?
  • 12-09-2022, 21:02:32
    #2
    Evet bende diyorum neden bu şekilde. Ülkede herkes İOS 16 yüklüyor.
  • 12-09-2022, 21:03:13
    #3
    Bende de aynı problem var aşırı yavaş iniyor. Galiba fazla yüklenmeden dolayı yavaş ilerliyor.
  • 12-09-2022, 21:03:17
    #4
    Şuan bütün ülke ios16 indirmeye çalışıyor..
  • 12-09-2022, 21:03:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aşırı yüklenme olmuş sunuculara
  • 12-09-2022, 21:05:08
    #6
    1 ay önceden indiren ben..
  • 12-09-2022, 21:06:28
    #7
    Türknet gigafiber bastığım gibi 2 dk dedi indi

  • 12-09-2022, 21:07:21
    #8
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknet gigafiber bastığım gibi 2 dk dedi indi


    benimde internetim aynı şekilde ama sunucular çöp oldu galiba, şuan düzeldi 2 dakika kaldı diyor konuyu açmam gerekiyormuş düzelmesi için
  • 12-09-2022, 21:08:50
    #9
    yükledim.