• 12-09-2022, 22:25:10
    #19
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde de var mı bu sorun ios 16 20:05 gibi düştü telefonuma direkt indirmeye bastım 5 dk diyordu 3gb bi anda 6 saatlere 7 saatlere cıktı şimdi 3 saat kaldı diyor koca appleın sunucuları bu kadar kötü mü yoksa sorun bende mi ?
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bende diyorum neden bu şekilde. Ülkede herkes İOS 16 yüklüyor.
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bütün ülke ios16 indirmeye çalışıyor..
    kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de aynı problem var aşırı yavaş iniyor. Galiba fazla yüklenmeden dolayı yavaş ilerliyor.
    SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşırı yüklenme olmuş sunuculara
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önceden indiren ben..
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknet gigafiber bastığım gibi 2 dk dedi indi

    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yükledim.
    Yükleyen hocamlarım
    İOS 16 güzel mi
    indirmemi tavsiye eder misiniz
  • 12-09-2022, 22:40:02
    #20
    50dakika kaldı bende
  • 12-09-2022, 23:06:43
    #21
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükleyen hocamlarım
    İOS 16 güzel mi
    indirmemi tavsiye eder misiniz
    Tavsiye ederim tabii ki. Güzel yapmışlar
  • 12-09-2022, 23:31:45
    #22
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükleyen hocamlarım
    İOS 16 güzel mi
    indirmemi tavsiye eder misiniz
    Güzel hocam, pil yüzdesinin gözükmesi çok iyi oldu. Cihaz daha akıcı oldu bende. Duvar kağıdı ve kilit ekran olayı çok artısı oldu. Son olarakta çeviri uygulamasına türkçe gelmesi şahane.
  • 13-09-2022, 12:02:16
    #23
    Şuanda indiriyorum. Görüşleriniz neler dostlar? hoşunuza gitti mi
  • 13-09-2022, 20:34:09
    #24
    Dün yükledim ve yüzümü bazen tanımıyor. Ekran kilit şifresini girip kitliyorum öyle tanıyor. Tuhaf
  • 13-09-2022, 20:34:49
    #25
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam, pil yüzdesinin gözükmesi çok iyi oldu. Cihaz daha akıcı oldu bende. Duvar kağıdı ve kilit ekran olayı çok artısı oldu. Son olarakta çeviri uygulamasına türkçe gelmesi şahane.
    Eski pil yüzdesini bekledik bu olmamış. Android gibi görünüyor
  • 13-09-2022, 21:05:10
    #26
    indirmeseydim keşke şarjı gitmiyor şarjı emiyor resmen
  • 13-09-2022, 22:30:31
    #27
    BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirmeseydim keşke şarjı gitmiyor şarjı emiyor resmen

    ben iphone 12 mini kullanıyorum şarjla alakalı hiç bi sorun yasamadım