AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizde de var mı bu sorun ios 16 20:05 gibi düştü telefonuma direkt indirmeye bastım 5 dk diyordu 3gb bi anda 6 saatlere 7 saatlere cıktı şimdi 3 saat kaldı diyor koca appleın sunucuları bu kadar kötü mü yoksa sorun bende mi ?
emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bende diyorum neden bu şekilde. Ülkede herkes İOS 16 yüklüyor.
rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan bütün ülke ios16 indirmeye çalışıyor..
kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de aynı problem var aşırı yavaş iniyor. Galiba fazla yüklenmeden dolayı yavaş ilerliyor.
SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşırı yüklenme olmuş sunuculara
esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önceden indiren ben..
holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türknet gigafiber bastığım gibi 2 dk dedi indi

FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yükledim.
Yükleyen hocamlarım
İOS 16 güzel mi
indirmemi tavsiye eder misiniz