sizde de var mı bu sorun ios 16 20:05 gibi düştü telefonuma direkt indirmeye bastım 5 dk diyordu 3gb bi anda 6 saatlere 7 saatlere cıktı şimdi 3 saat kaldı diyor koca appleın sunucuları bu kadar kötü mü yoksa sorun bende mi ?
Evet bende diyorum neden bu şekilde. Ülkede herkes İOS 16 yüklüyor.
Şuan bütün ülke ios16 indirmeye çalışıyor..
Bende de aynı problem var aşırı yavaş iniyor. Galiba fazla yüklenmeden dolayı yavaş ilerliyor.
aşırı yüklenme olmuş sunuculara
1 ay önceden indiren ben..
Türknet gigafiber bastığım gibi 2 dk dedi indi
yükledim.
Yükleyen hocamlarım

İOS 16 güzel mi

indirmemi tavsiye eder misiniz