sizde de var mı bu sorun ios 16 20:05 gibi düştü telefonuma direkt indirmeye bastım 5 dk diyordu 3gb bi anda 6 saatlere 7 saatlere cıktı şimdi 3 saat kaldı diyor koca appleın sunucuları bu kadar kötü mü yoksa sorun bende mi ?