• 11-09-2022, 23:21:11
    #1
    Herkese iyi geceler. Geçenlerde bir arkadaşım atm'den para çekerken 200 TL'nin hatalı basıldığını fark etti. Sağ üst köşesinde 200 yazması gerekirken 2 yazıyor. Aşağıda görsel mevcut. Şimdi netten baktığımda aynı kusuru olan parayı 250 Bin TL arası satışa çıkarmışlar bir benzer kusuru olanıda 50 Bin TL'ye. Satıldı mı satılmadı mı bilmiyorum. Koleksiyonluk mu ? bilmiyorum doğrusu pek anlamam. Bu yüzden arkadaşım adına r10'a sormak istedim. Bu banknotun ederi nedir? Ve nerelerde satılabilir?



  • 11-09-2022, 23:22:36
    #2
    100lira verim
  • 11-09-2022, 23:23:24
    #3
    Bana boyası kalkmış gibi geldi hocam hatalı basıma benzemiyor pek. Eğer hatalı basımsa 30 binden satışa koyun sizde reklam verin haber sitelerine hayırlı satışlar
  • 11-09-2022, 23:25:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim d,ikat et yukarda belirtiğin miktarı senden almasınlar bak şimdi onu devlet senden almazsa bedavaya sen onu dönüp dolaşıp vereceğin yer yine devlettir o yüzden iyi değerlendir 1milyon dolara yabancılara sat.
  • 11-09-2022, 23:25:37
    #5
    0 TL ne değeri olacak hocam
  • 11-09-2022, 23:25:58
    #6
    Bilmiyorum hiç 200 TL görmedim hocam.
  • 11-09-2022, 23:27:10
    #7
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    250 bin TL az olmuş, 10 milyar USD'den alıcısı olur. Millet olarak abartmakta üstümüze yok.
  • 11-09-2022, 23:27:38
    #8
    Hatalı basımdan çok sahte paraya benziyor hocam
  • 11-09-2022, 23:30:09
    #9
    Play Console Alım ✅