Herkese iyi geceler. Geçenlerde bir arkadaşım atm'den para çekerken 200 TL'nin hatalı basıldığını fark etti. Sağ üst köşesinde 200 yazması gerekirken 2 yazıyor. Aşağıda görsel mevcut. Şimdi netten baktığımda aynı kusuru olan parayı 250 Bin TL arası satışa çıkarmışlar bir benzer kusuru olanıda 50 Bin TL'ye. Satıldı mı satılmadı mı bilmiyorum. Koleksiyonluk mu ? bilmiyorum doğrusu pek anlamam. Bu yüzden arkadaşım adına r10'a sormak istedim. Bu banknotun ederi nedir? Ve nerelerde satılabilir?