• 11-09-2022, 23:58:28
    #19
    201 TL uygunsa alayım hocam 😁
  • 12-09-2022, 00:15:02
    #20
    Hocam bir para koleksiyoneri olarak bu paranın kendi değeri haricinde bir değeri Yok sebebini sorarsanız bu tür hatalar aseton ile rahatlıkla yapılabiliyor ayrıca hata gerçek olsa da değerli olabilmesi için paranın çil yani piyasaya hiç sürülmemiş olması gerekiyor.
  • 12-09-2022, 00:51:47
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok sık olan birşey haline geldi hocam. Bankada değişim yapmanız en iyisi olacaktır.
  • 12-09-2022, 01:20:06
    #22
    Bunun bir basım hatası olmadığını, aseton ile rakamın silinebildiğini okumuştum. Eğer doğru ise harici bir değer edeceğini zannetmiyorum
  • 12-09-2022, 02:01:35
    #23
    BaZı şeyleri anlamak imkansız orda hatalı basım var diye bu neden değer kazanıyor...
  • 12-09-2022, 03:17:42
    #24
    Merhabalar, birçok para koleksiyonum var. Bahsettiğiniz errorlu paralar geçmişte (2011-2016) arasında oldukça yüksek denebilecek fiyatlara satılıyordu. Fakat günümüzde çok fazla para basıldığı için bu tür paralara eskiye nazaran daha sık rastlanabiliyor. Ayrıyetten paranın kondisyonu fiyattaki asıl etken olabiliyor. Elinizdeki parayı koleksiyon müzayede sitelerine ticket oluşturarak uzman nümismatiklere gönderebilirsiniz. Fiyat konusunda yardımcı olabilirler ve bu tarz sitelerde açık arttırmaya çıkarabilirsiniz.