• 07-09-2022, 22:23:17
    #1
    Bugün size başımdan geçen garip bir olayı kısaca anlatacağım Trajikomik...

    Bir kafede otururken arkadaşıma eski sevgilimle olan tartışmalardan bahsediyordum. Yan masamızda oturan iki kızda sohbetimizi dinlemiş. Hop diye araya girdiler. Ben şok

    Siz erkekler hep aynısınız, kız kurtulmuş senden, kadınlara değer vermiyorsunuz, erkek görmekten midem bulanır oldu vs. Bir ton laf saydı. Olayın şokuyla dinliyoruz tabi tek kelime etmedik.

    Daha sonra ben kadın hakları savunucusu derneği üyesiyim, Kpss atamamı feministim diye yapmadılar, hepiniz kadın düşmanısınız diye devam etti Normalde çok sinirlenirdim bu tavra ama bu ablamizi ciddiye bile alamadım

    Son cümlesi de erkek ve kadın eşit değildir. Biz kadınların daha çok görevi, sorumluluğu var. Kadınlar daha üstündür dedi

    Hopp garson bey bakar mısınız bu kadın beni taciz ediyor diyip şikayet ettim 😂😂 Kalktılar gittiler. Resmen psikopat bir feministe çattık.

    Şimdi size soruyorum abilerim, hocalarım. Kadın ve erkek sizce Eşitmidir?
  • 07-09-2022, 22:31:22
    #3
    Şu tartışmayı kadın olsun erkek olsun kim yaparsa yapsın iğreniyorum. İnsanız işte...
  • 07-09-2022, 22:33:35
    #4
    Kadının beyanı esastır. Bu hükümet kadınlara olduğundan fazla hak tanıdı doğru yapayım derken bence yanlış yaptı. Buna bağlı olarak ta kadın cinayetleri arttı.
    Resmen tahrik ettiler erkekleri cinayet işlemek için.
  • 07-09-2022, 22:47:02
    #5
    Kadın erkek hak olarak eşittir

    Fiziksel olarak erkekler daha üstündür
  • 07-09-2022, 22:51:33
    #6
    Türkiye'de kadınlar özel erkekler üstündür. Tüm sorunlar da bu yüzden çıkıyor.
  • 07-09-2022, 23:03:52
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günümüz şartlarında bunu bir erkek yapsa o an erkeğe sapık sen kim oluyorsun diyip saldırırlar. Ama kadın yapınca aynısını tepki görmüyor.

    Zaman çok değişti ve bozuldu.
  • 07-09-2022, 23:09:31
    #8
    Merhaba,

    hala ataerkil bir dünyada yaşıyoruz, şu düzende erkekler daha üstün. Fiziksel açıdan erkeklerin kadınlara karşı üstünlüğü zaten ortada, tartışmaya kapalı bir konu. Psikolojik açıdan değerlendirecek olursakta genel olarak kadınlar daha duygusal bir bakış açısıyla baktıkları ve rasyonel olamadıkları için doğru kararlar alamıyorlar ve kriz yönetimini yapamıyorlar. Eşitlik açısından bakacak olursak çoğu kıyaslamada erkekler daha üstün görünüyor. Muhafazakar bir yaklaşımla kadınların ve erkeklerin doğası gereği farklı görevleri olduğu kanısındayım, bu doğrultuda da evrimleşmiş ve şartlara ayak uydurmuşuz. İslami değerlere göre de kadın ve erkek eşit değildir çoğu koşulda, eşitlik sadece modern toplum yasalarında var. Aşırı feminist hareketlerinde aşağılık kompleksi olduğunu düşünüyorum. Hepimiz insanız, haklarımız eşit, bu yeterli esasında ama çoğu kadının erkeklerden üstün olma gibi bir takıntısı var nedense.
  • 07-09-2022, 23:47:28
    #9
    bu soruya adalet dışında evet diyen birisi net yalan söylüyodur