Kadının beyanı esastır. Bu hükümet kadınlara olduğundan fazla hak tanıdı doğru yapayım derken bence yanlış yaptı. Buna bağlı olarak ta kadın cinayetleri arttı.
Resmen tahrik ettiler erkekleri cinayet işlemek için.