Bugün size başımdan geçen garip bir olayı kısaca anlatacağım Trajikomik...

Bir kafede otururken arkadaşıma eski sevgilimle olan tartışmalardan bahsediyordum. Yan masamızda oturan iki kızda sohbetimizi dinlemiş. Hop diye araya girdiler. Ben şok

Siz erkekler hep aynısınız, kız kurtulmuş senden, kadınlara değer vermiyorsunuz, erkek görmekten midem bulanır oldu vs. Bir ton laf saydı. Olayın şokuyla dinliyoruz tabi tek kelime etmedik.

Daha sonra ben kadın hakları savunucusu derneği üyesiyim, Kpss atamamı feministim diye yapmadılar, hepiniz kadın düşmanısınız diye devam etti Normalde çok sinirlenirdim bu tavra ama bu ablamizi ciddiye bile alamadım

Son cümlesi de erkek ve kadın eşit değildir. Biz kadınların daha çok görevi, sorumluluğu var. Kadınlar daha üstündür dedi

Hopp garson bey bakar mısınız bu kadın beni taciz ediyor diyip şikayet ettim 😂😂 Kalktılar gittiler. Resmen psikopat bir feministe çattık.

Şimdi size soruyorum abilerim, hocalarım. Kadın ve erkek sizce Eşitmidir?