Merhaba,

hala ataerkil bir dünyada yaşıyoruz, şu düzende erkekler daha üstün. Fiziksel açıdan erkeklerin kadınlara karşı üstünlüğü zaten ortada, tartışmaya kapalı bir konu. Psikolojik açıdan değerlendirecek olursakta genel olarak kadınlar daha duygusal bir bakış açısıyla baktıkları ve rasyonel olamadıkları için doğru kararlar alamıyorlar ve kriz yönetimini yapamıyorlar. Eşitlik açısından bakacak olursak çoğu kıyaslamada erkekler daha üstün görünüyor. Muhafazakar bir yaklaşımla kadınların ve erkeklerin doğası gereği farklı görevleri olduğu kanısındayım, bu doğrultuda da evrimleşmiş ve şartlara ayak uydurmuşuz. İslami değerlere göre de kadın ve erkek eşit değildir çoğu koşulda, eşitlik sadece modern toplum yasalarında var. Aşırı feminist hareketlerinde aşağılık kompleksi olduğunu düşünüyorum. Hepimiz insanız, haklarımız eşit, bu yeterli esasında ama çoğu kadının erkeklerden üstün olma gibi bir takıntısı var nedense.