R10 Oynadığı Oyunları Paylaşıyor
58
●2.224
- 05-09-2022, 16:39:20Fifa 22 oynuyorum hergün düzenli olarak ve Cities skylines oynarım belediye başkanıyım kendi hayalimde ki şehir planlamasını yapmaya çalışıyorum gayet zevkli bir oyun .
- 05-09-2022, 18:19:09Ah beBayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O hangi oyun hocam?Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en güzelitacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabır 4lüsüAloneDark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım sıkıldıkça oyun girerim paketiTolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem bu kadar çok oynayan var bir klan kuralım yaasporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Best.dislanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


