• 05-09-2022, 14:13:31
    #10
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altınstar 101, lichess

    İnternet kafeye uğradığımda sadece cs
    sadece kafa dağıtmak için oyun oynuyorsunuz anladığım kadarıyla
    ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kafa dagitmalik msfs oynarım onu da xcloud üzerinden
    Gerçek hayattan alamadığınız verimi pc den almak gayet güzel
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sea Of Thievs ve Rust
    arkadaş grubunuz kalabalık olmalı
    ixakblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valorant lol
    sizi vizyonsuz grubuna atıyorum hocam
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar da oyun oynamıyorum. Telefonda da sadece clash royale ve pubg var.
    clash royale candır 7/24 oynarım
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Kıyamet Vakti- Çöktükden sonra oyunlara küstüm ben başka oyun oynamadım.
    hocam o oyun duruyor muydu
  • 05-09-2022, 14:14:14
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 oyun oynamıyor.
    İyi forumlar.
    Çalış turko
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Battlefield 3, CSGO Surf
    surfunde ayrı bir tadı var beee
  • 05-09-2022, 14:14:50
    #12
    Surf oynamadan duramıyorum , insanı çok rahatlatıyor, oynamayan varsa kesinlikle öneririm.
  • 05-09-2022, 14:17:19
    #13
    TEK OYUNUM
  • 05-09-2022, 14:18:25
    #14
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece kafa dağıtmak için oyun oynuyorsunuz anladığım kadarıyla

    Gerçek hayattan alamadığınız verimi pc den almak gayet güzel

    arkadaş grubunuz kalabalık olmalı

    sizi vizyonsuz grubuna atıyorum hocam

    clash royale candır 7/24 oynarım

    hocam o oyun duruyor muydu
    bence 2 side güzel oyun diğer oyunlar sürekli aynı şeyi yapmaya yönelik savaşa gir çık sıkılıyor insan bir süre sonra
  • 05-09-2022, 14:18:38
    #15
    Lol, Pubg Mobile, Fm 2022, Hoi4 (multi), Eu4, LOTR eski oyunu multi
  • 05-09-2022, 14:20:07
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 oyun oynamıyor.
    İyi forumlar.
    Biz oyuncular olarak başka forumdanız o zaman
  • 05-09-2022, 14:24:20
    #17
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Kıyamet Vakti- Çöktükden sonra oyunlara küstüm ben başka oyun oynamadım.
    Şuan tek oynadığım oyun İKV. günde 1 2 saat girip takılıyorum. Arzları avlıyorum
  • 05-09-2022, 14:25:50
    #18
    hozcoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan tek oynadığım oyun İKV. günde 1 2 saat girip takılıyorum. Arzları avlıyorum
    Oyuncu kaldı mı ? Bırakma sebebim oyunun geleceği yok Turktelekom yatırım yapmadı Sobee ye ait diğer oyunlar gibi birden bununda fişi çekilecek diye bıraktım zaten Eski Dostlarda kalmadı, Tılsım ve Anka Oyuncusuydum ben. Mevlüt abi mahf etti bizi oyunu bırakıp :