Şuan tek oynadığım oyun İKV. günde 1 2 saat girip takılıyorum. Arzları avlıyorum
Oyuncu kaldı mı ? Bırakma sebebim oyunun geleceği yok Turktelekom yatırım yapmadı Sobee ye ait diğer oyunlar gibi birden bununda fişi çekilecek diye bıraktım zaten Eski Dostlarda kalmadı, Tılsım ve Anka Oyuncusuydum ben. Mevlüt abi mahf etti bizi oyunu bırakıp :