R10 Oynadığı Oyunları Paylaşıyor
58
●2.224
- 05-09-2022, 14:30:24Eminönü ve beyazköşk harici sunucularda hayat yok. 200 300 kişi vardır aktif oynayan. Karaköy güncellemesi ve kopya muhabbeti bitirdi oyunu. TT de oyunla ilgilenen bir kişi vardı oda bıraktı. Gönüllü yöneticiler kaldı onlarda kafalarına göre blok atıyorlar.Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2022, 14:37:24ama yapamayıncada...Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzelMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lol bir tık sıkıntıkSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7/24 lol bağımlısı vibe'si aldımAsariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz aslında yokuzinstagrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:|hozcoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet yüzünden çok çıldırıyorumFeryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte vizyonMadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzelCelilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yavaş yavaş yok olacak gibi..hozcoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-09-2022, 14:37:43Drug dealer simulator arada bir de lol giriyorum silver gold elo arkadaslar ekleyebilir ROPT denk geldikce flex veya duo girebiliriz 😊 tabi gerçek hayatın yoğunluğundan pek vaktimiz olmasa da arada bir stres atmak gerekiyor
- 05-09-2022, 14:42:29adını ilk defa duydumSdtTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



