Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyuncu kaldı mı ? Bırakma sebebim oyunun geleceği yok Turktelekom yatırım yapmadı Sobee ye ait diğer oyunlar gibi birden bununda fişi çekilecek diye bıraktım zaten Eski Dostlarda kalmadı, Tılsım ve Anka Oyuncusuydum ben. Mevlüt abi mahf etti bizi oyunu bırakıp :
Eminönü ve beyazköşk harici sunucularda hayat yok. 200 300 kişi vardır aktif oynayan. Karaköy güncellemesi ve kopya muhabbeti bitirdi oyunu. TT de oyunla ilgilenen bir kişi vardı oda bıraktı. Gönüllü yöneticiler kaldı onlarda kafalarına göre blok atıyorlar.