Garip midir bilmem ama, oyun oynamayalı uzun zaman oldu.
Ah be
SS2 den sonra bıraktım
O hangi oyun hocam?
Fifa 22 oynuyorum hergün düzenli olarak ve Cities skylines oynarım belediye başkanıyım kendi hayalimde ki şehir planlamasını yapmaya çalışıyorum gayet zevkli bir oyun .
en güzeli
lol, valorant, black desert, cod 4 mp
sabır 4lüsü
canım sıkıldıkça oyun girerim paketi
madem bu kadar çok oynayan var bir klan kuralım ya
Best.