Bayyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garip midir bilmem ama, oyun oynamayalı uzun zaman oldu.
Ah be
Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SS2 den sonra bıraktım
O hangi oyun hocam?
tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fifa 22 oynuyorum hergün düzenli olarak ve Cities skylines oynarım belediye başkanıyım kendi hayalimde ki şehir planlamasını yapmaya çalışıyorum gayet zevkli bir oyun .
en güzeli
AloneDark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lol, valorant, black desert, cod 4 mp
sabır 4lüsü
Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canım sıkıldıkça oyun girerim paketi
asporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Clash Royale
madem bu kadar çok oynayan var bir klan kuralım ya
dislanze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pepe tokatlama favorim
Best.