• 11-03-2009, 14:22:06
    #1
    arkadaşlar web siem var daha şimdi kurdum herşeyi yerinde

    Teknohard


    teknolojiden anlayan adminlikten anlayan varsa veririm siteyi daha 1 yılı var moderatör filan da bulur kendine siteyi idaere eder ben belli bir süre yokum idare edebilecem admin varsa

    iletisim@nurkiyisi.com


    msn eklesin görüşelim...
  • 11-03-2009, 14:39:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Olurda birini bulamaz domaini birine bırakmak istersen ben domaini değerlendirrim bilgin olsun.
  • 11-03-2009, 15:05:00
    #3
    pcteknik36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar web siem var daha şimdi kurdum herşeyi yerinde

    Teknohard


    teknolojiden anlayan adminlikten anlayan varsa veririm siteyi daha 1 yılı var moderatör filan da bulur kendine siteyi idaere eder ben belli bir süre yokum idare edebilecem admin varsa

    iletisim@nurkiyisi.com


    msn eklesin görüşelim...
    Seniniki biraz hamal aramaya benzemiş kardeş madem gideceksin kurmasaydın sen kurdun siteyi birine ödünç al diyosun siteyi yükseltsin diyosun ben zamani gelince alırım diyosun bunu kim kabul ederki ?
  • 11-03-2009, 15:08:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seniniki biraz hamal aramaya benzemiş kardeş madem gideceksin kurmasaydın sen kurdun siteyi birine ödünç al diyosun siteyi yükseltsin diyosun ben zamani gelince alırım diyosun bunu kim kabul ederki ?
    aynen katılıyorum.
  • 11-03-2009, 15:23:23
    #5
    5-10 kagıda satsan daha iyi...