arkadaşlar web siem var daha şimdi kurdum herşeyi yerinde
Teknohard
teknolojiden anlayan adminlikten anlayan varsa veririm siteyi daha 1 yılı var moderatör filan da bulur kendine siteyi idaere eder ben belli bir süre yokum idare edebilecem admin varsa
iletisim@nurkiyisi.com
msn eklesin görüşelim...
Seniniki biraz hamal aramaya benzemiş kardeş madem gideceksin kurmasaydın sen kurdun siteyi birine ödünç al diyosun siteyi yükseltsin diyosun ben zamani gelince alırım diyosun bunu kim kabul ederki ?