arkadaşlar web siem var daha şimdi kurdum herşeyi yerinde

Teknohard


teknolojiden anlayan adminlikten anlayan varsa veririm siteyi daha 1 yılı var moderatör filan da bulur kendine siteyi idaere eder ben belli bir süre yokum idare edebilecem admin varsa

iletisim@nurkiyisi.com


msn eklesin görüşelim...