arkadaşlar web siem var daha şimdi kurdum herşeyi yerinde
Teknohard
teknolojiden anlayan adminlikten anlayan varsa veririm siteyi daha 1 yılı var moderatör filan da bulur kendine siteyi idaere eder ben belli bir süre yokum idare edebilecem admin varsa
iletisim@nurkiyisi.com
msn eklesin görüşelim...