• 04-09-2022, 00:09:05
    #10
    Bu sadece iki kişi değil, genel olarak böyle ama sorsan ülke şöyle kötü, böyle kötü diye ağlıyorlar. İş alıyor, parayı aldığı andan itibaren işi sallamıyor. Sonra sağa sola çamur atıyor. Ülkede genel olarak büyük bir karakter eksikliği var. Önce herkes kendisini düzeltmesi lazım maalesef.
  • 04-09-2022, 00:09:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hizmet alınmadan hiç bir zaman ödeme almadım. Teklif edenler oldu kabul etmedim. Müşteri memnuniyeti ve hak ederek kazanmak en güzeli.
  • 04-09-2022, 00:13:45
    #12
    Aslında R10 'a bu tarz insanlar için bir bildirme butonu gelmesi lazım. Mesela bu şekilde insanlar parayı peşin alıp verdiği süreyi geçirdikleri zaman iş verenler bildirir ve o kişi ile ticaret yapacaklar bir uyarı görür.

    Uyarı : (BAHANELERİ BİTMİYOR) Şaka şaka (ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.
  • 04-09-2022, 00:25:47
    #13
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın ailesel veya özel problemleri olabilir normal bir şey kurumsal firma değil burada insanların %90'ı tek başına bir iş çevirmeye çalışıyor doğal tabi bunun uzun süre olması ve tekrarı bilerek yapmaya girer oda insanlık değildir
    Olabilir haklısınız da, genelin olması ilginç ki, çoğu kişi bu problemi yaşıyor diye düşünüyorum. Konu aratınca da çıkıyor rahatlıkla bu tür şikayetler.
    Açıkçası parayı peşin iş öncesi alınca hafif veya çok fark etmez bir sallama modu olabiliyor
  • 04-09-2022, 00:26:43
    #14
    hasanerbilentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında R10 'a bu tarz insanlar için bir bildirme butonu gelmesi lazım. Mesela bu şekilde insanlar parayı peşin alıp verdiği süreyi geçirdikleri zaman iş verenler bildirir ve o kişi ile ticaret yapacaklar bir uyarı görür.

    Uyarı : (BAHANELERİ BİTMİYOR) Şaka şaka (ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.
    Güzel bir fikir, tradelerin üstünde, işi zamanında verme yüzdesi güzel olur, genel yüzde
  • 04-09-2022, 00:27:37
    #15
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir fikir, tradelerin üstünde, işi zamanında verme yüzdesi güzel olur, genel yüzde
    Hem böyle olursa kimse bahane üretmeyi alışkanlık haline getirmez.
  • 04-09-2022, 00:38:01
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam her kelimenize katılıyorum. Parayı önden ver sonra sen koş peşinden.
  • 04-09-2022, 13:25:14
    #17
    Kurumsal PLUS
  • 04-09-2022, 14:52:30
    #18
    Platin üye
    2 hafta 2 farklı kişiye Wordpress site işi verdim, biri bir hafta dedi dedesi öldü, işi 3 haftada teslim etti.

    Diğeri 3 gün dedi 2 hafta oldu, önce evini su bastı, sonra korona oldu, proje bitmedi ama ölmemesi için dua ediyorum.

    İş ahlakı iş ahlakı iş ahlakı

    Yok.