iş yaptırmanın zorluğu hakkında
17
●804
- 04-09-2022, 00:09:05Bu sadece iki kişi değil, genel olarak böyle ama sorsan ülke şöyle kötü, böyle kötü diye ağlıyorlar. İş alıyor, parayı aldığı andan itibaren işi sallamıyor. Sonra sağa sola çamur atıyor. Ülkede genel olarak büyük bir karakter eksikliği var. Önce herkes kendisini düzeltmesi lazım maalesef.
- 04-09-2022, 00:09:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hizmet alınmadan hiç bir zaman ödeme almadım. Teklif edenler oldu kabul etmedim. Müşteri memnuniyeti ve hak ederek kazanmak en güzeli.
- 04-09-2022, 00:13:45Aslında R10 'a bu tarz insanlar için bir bildirme butonu gelmesi lazım. Mesela bu şekilde insanlar parayı peşin alıp verdiği süreyi geçirdikleri zaman iş verenler bildirir ve o kişi ile ticaret yapacaklar bir uyarı görür.
Uyarı : (BAHANELERİ BİTMİYOR) Şaka şaka
(ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.
- 04-09-2022, 00:25:47Olabilir haklısınız da, genelin olması ilginç ki, çoğu kişi bu problemi yaşıyor diye düşünüyorum. Konu aratınca da çıkıyor rahatlıkla bu tür şikayetler.yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası parayı peşin iş öncesi alınca hafif veya çok fark etmez bir sallama modu olabiliyor - 04-09-2022, 00:26:43Güzel bir fikir, tradelerin üstünde, işi zamanında verme yüzdesi güzel olur, genel yüzdehasanerbilentr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2022, 00:27:37Hem böyle olursa kimse bahane üretmeyi alışkanlık haline getirmez.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2022, 00:38:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam her kelimenize katılıyorum. Parayı önden ver sonra sen koş peşinden.
- 04-09-2022, 14:52:302 hafta 2 farklı kişiye Wordpress site işi verdim, biri bir hafta dedi dedesi öldü, işi 3 haftada teslim etti.
Diğeri 3 gün dedi 2 hafta oldu, önce evini su bastı, sonra korona oldu, proje bitmedi ama ölmemesi için dua ediyorum.
İş ahlakı iş ahlakı iş ahlakı
Yok.
(ZAMANA UYMUYOR) Gibi olabilir.
